tisdag 10 mars 2009

Bekväma/Fega

Gick igenom alla bilder jag har på min dator för att jag inte hade så mycket att göra. Sjukt mycket roliga minnen alltså! En annan sak jag upptäckte är att det finns väldigt få bra bilder på mig. Nu kommer Mamma säga att det är för att jag hela tiden gör min berömda pose. Men det finns en hel del andra bilder som man egentligen kan undra om det är Abbe eller nån från psyk som är på bild. Lite intressant sådär. Tur att jag är söt som spunnet socker även fast det inte sätter sig på bild då...

Dagen har varit mycket lugn, gött väder härnere så det var härligt att träna och det gick relativt bra iaf. Imorrn är det föreläsning 13-16.30 sen ska jag hämta ut biljetterna till onsdagens match och jag och Snygg ska bränna en skön skiva att ha i bilen till Göteborg.

Pratat lite med Ledstjärnan idag och vi kom fram till att folk är alldeles för bekväma som han skriver men även fega. Läs hans senaste inlägg som är jävligt bra. Länk ser ni här uppe i högerhörnet.

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: