söndag 8 mars 2009

Rätt bra uppdatering åkk

Jag vet att jag varit sjukt dålig och jag lovade rapporter.

Vi skippar rapporten eftersom jag inte minns så fantastiskt mycket. Men du kan vara lugn mamma jag var inte dunderknock!

Veckan har gått åt att plugga som fan inför tentan vi hade i torsdags. Det kändes bra iaf, får hoppas att resultatet blir detsamma!

Nu i helgen har vi haft träningsmatchpremiär med Åryd. Spelade sista 15 som vänsterback med A-laget som vi tyvärr förlorade med 1-0 fast vi var ändå det bättre laget så Coach var nöjd. Idag lirade vi med B-laget, blev 90 minuter som mittback (Tack Blidsberg) och vi vann med 2-0 och det var stabilt som fan! Blidsberg tyckte jag gnällde för mycket på domaren men ni som känner mig vet att jag gnäller mycket!

Imorrn är vi lediga och jag ska ta det lugnt bara, sen är det träning på kvällen. Sen på onsdag åker jag och Snyggen upp till Göteborg för den fjärde kvartsfinalen! Sjukt skoj ska det bli!

Hojjemen Hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt med uppdatering;) tror du var som vanligt på festen!! Låter som du är frisk dessutom,men var rädd om dig! Kommer du hem och firar lillebror?? Passar det att vi kommer till Dig den 27:e?Må gott!Puss&kram mamma/pappa