tisdag 10 mars 2009

Tisdag

Ja idag är det tisdag och det är väl typ det mest intressanta med dagen. Varit på en föreläsning som var jävligt tråkig att lyssna på men jag och Blidsberg gjorde den rolig. Alltid nått iaf.

Sitter och kollar på CL och eftersom jag varken har Viasat Fotboll eller Viasat Bowling så får jag kolla på skitmatchen som de visar på kanal 6. Streamar iofs Pool-Real med men den är avgjord. 

Imorrn smäller det då till! Frölunda-Luleå 19.00 i Scandinavium. Ska bli gött att hälsa på igen!

Först har vi två lektioner en mellan 8.15 och 9.45 och en mellan 13-16.30 för alla utom mig och Snygg då som ska åka till Götet vid tretiden! Sjukt laddad! 

Tyvärr innebär det ju att jag missar CL-matcherna United-Inter och Roma-Arsenal som jag bryr mig om så om någon är sugen på att skicka liveresultat från de matcherna skulle jag uppskatta det som fan!

Hojjemen Hej

1 kommentar:

Johan sa...

Ledstjärnan tar åt sig denna uppgift, tror han, återkommer med mer info under onsdagen. cheers might