lördag 21 februari 2009

Vaken tidigt

Varför vaknar jag så tidigt? Då ska ni veta att jag varit vaken drygt en timme innan jag skriver detta med, vaknade alltså typ 09.30 vad det nu ska vara bra för. Jag, Toby och Alex ska iaf käka brunch på Sivans strax, det ska bli gött!

Igår var det en slappedag, först spelade jag och Blidsberg en jävla massa NHL sen kom Toby och Alex och vi kollade på På Spåret. Efter det tjötade vi lite innan vi slängde på Napoleon Dynamite, hade nästan glömt hur rolig den filmen är haha. Hade tvättid egentligen men det blev inget med det, får ta det en annan dag helt enkelt.

Idag blir det som sagt brunch, sen är det mycket fotboll som man gärna skulle se men det får vi se hur det blir med det. Ikväll blir det lugnt, går troligtvis förbi Joel och Julia och hälsar på en sväng men det blir som sagt lugnt.

Börjar känna mig lite krasslig med, jävla skit. Det är sköj med fotbollen nu och snart börjar träningsmatcherna. Fast först är det bestämt att vi ska ha lagfest den 27:e. Ska bli jävligt skoj, känner att jag kommit in bra i laget men ändå hjälper alkohol alltid till!

Hojjemen Hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte ett ord om att jag klarade Minneapolis och Havtorn!!! ILLA! =)