måndag 23 februari 2009

Förkyld

Jag är ganska förkyld för tilfället och det är därför jag sitter och skriver här istället för att tränar. Men det löser sig.

Idag har jag varit ledig och därför har jag tvättat lite och det gick fint det med. Annars har jag inte gjort mycket vettigt idag. Just nu sitter jag och kollar på Timrå-Frölunda och efter första perioden ser det minst sagt bra ut. 2-0 för er som inte vet det! Jävla gött, hoppas bara de kan hålla i det i de två kvarvarande perioderna.

Imorrn är det skola 08.15-09.45 sen är jag ledig, fast jag och Heine ska sätta oss och göra klart det sista på vårt arbete så vi har tid att förbereda presentationen.

Lagfest med Åryd till helgen så hem till herrljunga kommer jag inte denna helgen för er som undrar.

Hojjemen Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

jävla gris, pissar på åryd :D fast till herrljunga åker man ju inte om man inte måste.. iof. btw, tänker inte anklaga dig i din egen ordpolisstation men "att tränar" känns inte korr svenska?

Anonym sa...

Mycket C-vitamin nu då!!Bra att du fick tvättat iaf! Kramar mamma