onsdag 25 februari 2009

Tråkigt

Nu är det sådär tråkigt igen, jävligt segt faktiskt. Förkyld dessutom så det är jävla segt.

Toby tjötar om att jag ska med ut idag, jag ska inte ut. Jag SKA bli frisk. Lagfest på fredag siktar jag in mig på och sen är det internmatch på söndag med! Då ska jag vara frisk så jag kan spela! Inne i Tipshallen är det ska tilläggas!

Roma förlorade med 1-0 och United fick 0-0, inte det bästa som kunde hända men det ska gå att komma vidare för båda lagen tycker jag. Fast då måste Roma rycka upp sig ett par klasser...

Intressant inlägg va?

Hojjemen Hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej inte så intressant, inte roligt heller att Du är sjuk!!
Bra att Du tar hand om dig, det enda som hjälper är vila!!!Alltså gör Du helt rätt!!
Jag, mormmorfar och Lovisa ska till Bingolotto på lördag, när det varit roligare att se Dig spela i Tipshallen...man kan inte vara överallt!
Karmåpuss mamma