onsdag 18 februari 2009

Trök

Händer inte så där fantastiskt mycket i mitt liv för tillfället. Äta, SOVA, plugga, gå på föreläsningar, träna och träffa Dansbandet, det är typ det som händer. Därför jag inte skriver så mycket här, inte så roligt för er därute och höra om när jag pluggar liksom. . .

Imorrn är det två föreläsningar, 08.15-09.45 och 10.00-12.00 med andra ord får jag göra mackor och ta med mig, eftersom jag inte äter frukost så tidigt kan det bli knivigt att inte få i sig nått på hela den tiden.

På fredag har vi en kort föreläsning på 1,5 timme och sen är det helg igen. Said it before but I'll say it again; faan va fort det går! Fast det är positivt, närmare våren och min födelsedag och GRÄS!!!

Vet inte riktigt vad som händer i helgen, blivit bjuden på lite fest hemma hos Joel och Julia på lördag men utöver det vet jag inte. Blir väl att ligga hemma och glo på nått sköj!

Hojjemen Hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som du blivit vuxen:) tyvärr är livet inte roligare än så. men äventyr som Er berlin resa tex kan man göra många! kramåpuss mamma