söndag 15 februari 2009

Helgen är över

Ja då var helgen över igen. Jag är ledig imorrn med så sett men ni fattar vad jag menar. Har varit dålig uppdatering, beror på att jag har haft ganska fullt upp och inte orkat!

Märker i kommentatorsfältet att det är en del folk från Horsbytiden som läser min blogg det är ju trevligt som fan faktiskt! :D Hoppas ni är nöjda med vad ni läser bara...

I fredags var det stallarna och igår var det Sivans. Vi pratade om det i fredags tror jag, hur lång tid det tar innan man tröttnar på att gå på samma ställe varje fredag och lördag. Som det känns nu tar det ett jävla tag kan jag meddela.

Imorrn är jag som sagt ledig, har fotbollsträning på kvällen. Halva februari och det är inte överdrivet långt tills träningsmatcherna kommer igång, gött som fan är det! Gött gäng i Åryd. Alltid gött snack i omklädningsrummet, sen ska jag inte säga att det slår HSK men ändå.

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: