måndag 29 september 2008

Haft finbesök!

Ja i helgen har jag haft finbesök från Herrljunga, Jonta och Jonas kom ner hit i fredags efter några felkörningar var de äntligen här iaf. Gick in till city, var inget vidare där. I Lördags hade en klasskamrat vid namn Tina förfest. Dit gick vi efter lite förförfest hos Blidsberg med Pes. Det var en väldigt trevlig kväll. Jonas och Jonta tyckte det var så roligt så de vill redan komma hit igen om två veckor:P

Sanna hoppade tydligen ut i första så min gissning funkade tyvärr inte...

Kommer hem till helgen för att på söndag åka till stockholm och NHL-premiär. Let's go penguins! Kommer bli sjukt roligt tror jag!

Köpte ett xbox igår med. Eftersom lillbrorsan envisats med att jag inte fått ta hit Ps2 och för att det bara kostade 1990 för konsolen med 20 gigsminne så slog jag till. Ska bara köpa ett spel med...

Idag blir det lite plugg, har fkt lite att skriva men det är inte så mkt men ändå! Imorrn börjar jag skolan igen klockan 13.00!

Älskar dig Sanna, förlåt att jag ringde 02.21 i lördags...

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: