onsdag 24 september 2008

Ledig

Från och med för en timme sen har min helg börjat. Den pågår t o m tisdag så det är en riktigt go långhelg detta. Kan bli lite farligt med tanke på de fördelaktiga priserna som finns på diverse drycker som innehåller alkohol. Men vafan man lever bara en gång och finns ingen idé att ödsla på livet.

Sanna är i Portugal nu, ska meddela hur det går för henne så fort jag får information jag lovar. Men det går nog bra. Hon var ju missnöjd efter helgen och om jag känner henne rätt så gillar hon inte att göra två dåliga tävlingar i rad.

Subster - Reaction är en bra låt. Tack Jonas för att jag fick den. Nu blir det duschen sen ska vi in till stan en sväng käka osv. Ikväll är det STHLM-derby sen får vi se vad som händer.

Hojjemen Hej

1 kommentar:

simon sa...

hon hoppa ut första