tisdag 7 oktober 2008

Long Time No Seen

Ja det var allt ett tag sen jag skrev här, får be alla mina fans om ursäkt för det hehe;)

Vad har då hänt sen senast? Jag har avslutat min första kurs på högskolenivå, jag har varit i Kvänum och spelat bowling med min älskling och Kalle och Lovisa, jag har varit i Stockholm och kollat på Penguins-Senators, tyvärr slutade den inte i Penguins favör men det var ändå en jäklar upplevelse att titta på.

Idag har jag påbörjat en ny kurs och dagen började inget vidare, jag kom hem ganska sent igår och därför hann jag inte handla och eftersom jag varit i Herrljunga ett tag så hade jag gjort tabberas på allt som inte skulle stå sig, mjölk, bröd etc. så när jag vaknar har jag inte någon frukost hemma så jag fick vara väldigt hungrig under hela kursintroduktionen. Inte okej.

Har precis varit och handlat så nu har jag frukost ett tag framåt iaf. Ikväll blir det lite utgång eftersom vi är lediga imorrn!

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: