måndag 11 maj 2009

Snart 20

Ja, jag fyller ju 20 om lite drygt 1 timme. Fräckt som faan, men frågan är måste jag bli vuxen nu? Jag vet inte om jag pallar det nämligen. . .

Vinsten i lördags firades som sagt i lördags och det var rätt skoj. Tyvärr kom inte jag och Hedman in på Sivans trots ett "bra" försök på att lura kövakten lite. Men vi gick till Statoil och käka lite och drack öl. Sen kom Dansbandet förbi och käkade med och då var det nån fet kille som började tjöta och jag blev lite arg men Dansbandet lugnade ner mig och det kanske var tur. . .Sen var det lite efterfest hos Ljung och Lysmasken iaf. Ingen äcklighetstävling denna gång men däremot en eminent YoutubeDJ i mig. Riktigt go musik med härliga övergångar. Tyvärr var grannarna till Ljung och Lysmasken griniga och tyckte vi spelade för högt så de dödade hela efterfesten och vi begav oss hemåt istället. TRÖKFÖLK! 

Idag har jag varit duktig och tvättat, diskat och städat. Mamma och Pappa kanske kommer till helgen så det är bäst att ha ordning och reda då! Sen var det träning idag med, riktigt rolig träning faktiskt!

Inatt är det Pens-Caps och Pens har grym chans att avgöra och gå till konferansfinal. Vore förjävla gött!

Sen blir jag som sagt 20 med, spänd på vad jag får för presenter :P

Hojjemen Hej

4 kommentarer:

Emma Henriksson sa...

Grattis då ;)

Liza sa...

Grattis Abbe! Du kan vara lugn. Man måste inte bli vuxen...tro mig ;)

Anonym sa...

Grattis!! Det hör till en sådan här stor dag!! Tycker det är vuxet att bo själv och sköta tex tvätten själv!! För övrigt är man inte ett dug äldre än man känner sig!!
Kramåpuss Mamma

Sebastian Ågestedt sa...

Halvvägs till 40års krisen då ;)