fredag 15 maj 2009

20 år nu

Ja då var man 20. Fick en jävla massa gratualtioner tackar fantastiskt mycket för dem! :)

Jag har inte ändrat på mig nämnvärt sen jag fyllde och det lär inte ske några större förändringar heller är jag rädd...

Ikväll är det match borta mot Eneryda som gäller och vi hoppas vi kan fortsätta med att vinna som vi gjorde nu senast. Vore förjävla gött det!

Ikväll kommer även mamma, pappa och Kalle på besök. Ska bli mycket trevligt, de har ju inte varit här och hälsat på ännu så det blir premiär men några premiärnerver har jag inte kan jag meddela. 

Kommer antagligen inte skriva nått under tiden de är här så vi hörs väl på söndag skulle jag tro!

Hojjemen Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket för ditt underbara sällskap!!Alltid kul när vi träffas!!Kramar Mamma

Anna sa...

Otroligt vacker bild sen Gullvivan finns att beskåda på min blogg. ;) Bäst att säga till tänkte jag, hope u don't mind.. :)