torsdag 19 mars 2009

Hem till Herrljunga

Japp, idag ska jag följa järnvägsspåren och komma hem till Herrljunga igen. Åker via Borås och är hemma 16.40 för er som undrar haha. 

Ikväll smäller det även till, semifinal mot HV borta. Hoppas på en bra start men det kommer bli en jävligt jobbig serie oavsett hur det går ikväll. Fast vinner vi ikväll så ser det ju fantastiskt bra ut!

Varit ledig ett tag nu och inte gjort mycket alls på dagarna, det är rätt gött fast vissa anser att jag är förslappad och borde göra mer av mitt liv. Men vad kan man göra mer än spela FM 09 och NHL 09/GTA IV liksom?

Igår var det utgång på Sivans och det var jävligt lite folk där! Troligtvis det lägsta antalet besökare som jag varit där med. Var ganska skoj ändå, mycket CSM08 och vi har alltid trevligt!

Som sagt Herrljunga ikväll och ska kolla HV-Frölunda, vad händer i övrigt? På lördag ska jag till Göteborg och kolla Frölunda-HV men det finns tid att döda, de som vill träffa la Estrella får höra av sig... Hahaha

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: