söndag 22 mars 2009

En söndag i Herrljunga

Ska väl försöka sammanfatta besöket i Herrljunga här.

I torsdags kollade jag på hockeyn på kvällen sen hände det inte så mycket mer. I fredags var jag först och hälsade på i Kunskapskällan, blev bjuden på en Abbe Special som Nada kom ihåg hur man gjorde. Sen på kvällen åkte vi till Henkes nya lägenhet i Annelund. Mycket trevligt var det. Sen drog vi till Borås och Harrys. Skoj vare, en del tyket folk men vad förväntar man sig i Borås liksom... Löste la sig det med. Hemma halv 4 nångång. Tack som faan för körningen Ledstjärnan!

Igår var det först kalas för min kusin Amanda som fyller 20 imorrn. Trevligt att träffa alla kusinerna och mostrar osv. Sen åkte vi in och kollade på hockeyn, som ni säkert vet vann Frölunda med 2-1 och det står nu 1-1 i matcher! Viktigt! Sen hade Brodd och Emeli lite kalas eftersom Emeli fyllde 20 igår. Mycket trevligt det med!

Träffat många som jag inte träffar så ofta vilket är jävligt trevligt!

Nu är det bara en pizza i Herrljunga som ska avnjutas med, hoppas jag hinner!

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: