tisdag 3 februari 2009

Februari

Jag låter som en gammal gubbe nu, men går inte tiden rätt så fort? Februari redan, bott härnere sen slutet på Augusti. Känns som jag precis flyttade hit... Ändå hunnit hända en del sen jag flyttade så sett, har ju träffat sjukt mycket nya kompisar med.

Igår var träningen ganska seg, kallt var det också!

Idag har jag haft lektion. Efter det la vår grupp upp vår taktik inför morgondagens "olympenvarvet". Vi ska sitta på en träningscykel och cykla så långt som möjligt. Typ så.

Imorrn har vi alltså först det, sen en tretimmars-föreläsning och efter det ska jag slänga i mig lite mat innan det är dags för träning ute i Åryd igen. Antagligen kommer jag vara väldigt seg imorrn kväll! Tur då att man är ledig torsdag-tisdag tror jag det var. Inte för att det spelar så stor roll eftersom vi drar ner till Berlin på fredag!!!! :D Kommer bli jävligt extas! Minst sagt! Laddad som fan!

Har idag fått reda på att Dansbandet och Maradona har en blogg som de vägrar ge mig adressen till! Är det inte förjävligt så säg!

Hojjemen Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

jodå, tiden bara rusar...Är du ledig på fredag alltså?? åker ni tidigt då? Ses kram mamma

Anonym sa...

Du låter som "min gamla mormor"..