fredag 26 december 2008

Julen är över

Nu är julen över för denna gången och det tycker jag är rätt gött. Det jävla Herrljunga har hela tiden fått mig påmind och det har varit lite jobbigt. Tack till Inga för att du har orkat lyssna på mitt jävla gnäll. Uppskattas som faan ska du veta!

Igår var det Kärven och jävlar va skoj det var. Mini-förfest hos Lindberg med boysen vilket var trevligt sen gick vi till Fia där det var mer folk. Framförallt folk man inte träffat på länge vilket var trevligt. På Kärven var det en jävla massa folk och det var skoj. Summa summarum det var en bra kväll igår!

Tack Mia som klippte mig igår med!

Idag blir det Gbg och kolla Frölunda-Färjestad. Inte riktigt med den jag tänkte från början men det är göt att se hockey med Foppa som på den gamla goda tiden :P

Jobb imorrn, på söndag och på måndag sen bär det av ner till Växjö. 8 pers verkar det som att vi blir. Ska bli intressant att se hur vi ska lyckas sova i min 22:a men det löser la sig.

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: