lördag 27 december 2008

3 dagar

What am I fighting for?
There must be something more
For all these words I sing
Do you feel anything?

Said I'm ok but I know how to lie
You were all that I had
You were delicate and hard to find

Jag måste ge upp bara. Inse. Jag är slut. Finito.

Jobbet gick bra idag. Jobba imorrn igen segt. Men det ger bra pengar iaf.

Jag är trött som fan för jag kunde inte sova inatt.

3 dagar kvar till vi lämnar Herrljunga. Gött. Jonas kanske kan övertala mig att åka med tillbaka. Vi får se.

Hojjemen Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh Abbe, det var vi, det var vi! Men satan va skoj vi hade. Lite skumt är dock att du och Stefan hängde utanför toaletterna i en hel evighet. Meeen, ni hade säkert en bra anledning, förberedande syfte kanske? ;)

Anonym sa...

Det var ett förbannat bra syfte får jag säga! Jag tyckte det verkade som ni hade trevligt iallafall!!