måndag 17 november 2008

Slitsam Helg

I helgen var jag hemma i Herrljunga för at spela cup. Oden Cup i Fkpg var det som gällde. En alltid lika rolig cup så även denna gång. Det gick ganska bra fast tyvärr åkte vi ut i 8-del mot ett sämre lag än oss. På straffar dessutom. Som grädde på moset missar jag som lagkapten en av straffarna med...

Tågresan hem igår bestod till 80% av sömn vilket var skönt. Somna även tidigt igår men det hjälper inte jag är otroligt trött idag med. Som tur är blev lektionen imorrn flyttad från klockan 8 till klockan 13.

Fotbollsgalan senare ikväll, det ryktas att det kommer hit tre herrljungapöjkar och hälsar på...

Nu räknar jag med att det tar ett tag innan jag kommer hem igen. Troligtvis blir det inte förrän till jul den 17:e eller den 18:e.

Hojjemen Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju sämst i världen på att berätta när du dyker upp i trakterna i alla fall! Skärpning Abbe =)

Anonym sa...

Och ska jag vara riktigt ärlig var jag nästan säker på att så var fallet. Det är lugnt.. Vi ses väl snart ändå :)