onsdag 19 november 2008

Sjuk

Jaha nu har man åkt på den vanliga höstsjukan. Men det går nog över snart! Tuggar C-vitaminer hela dagarna haha! Sen är jag väl lite klen och känslig kanske. Fått höra det av en person nämligen :P

Imorrn är vi lediga så det blir gött att bara slappa lite. På fredag är det kanske ett studiebesök inte helt klart tydligen men det hoppas vi för det kan bli intressant. Till helgen blir det lugnt eftersom jag inte har så mycket pengar. Men på tisdag smäller det till i börsen igen så då blir det antagligen lite drag nästa helg!

Sen vet jag inte riktigt vad Fröunda håller på med tyvärr. De får fanimej skärpa sig!

Hojjemen Hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Borde jag känna mig träffad angående min kommentar att du är klen? haha, du ÄR klen... sen att jag själv vart JÄTTEförkyld ett tag nu har inte med saken att göra.. host host! =P