söndag 2 november 2008

Hård Helg

Förra gången jag skrev att jag hade haft det hårt var det för att jag var hemma i Herrljunga och hade massa träningar och matcher. Denna gången är det en helt annan anledning och det är alkohol! Jävligt bra drag igår, först var vi hos Kviding och lagade lite tacos vilket var väldigt trevligt. Sen drack vi öl, spelade fifa och sjöng med till youtube-musiken! Efter det blev det Sivans och där var det skoj! Jag hade skoj iaf tror de andra hade det med haha!

Sen idag har jag varit sleten men vi gick upp till Teleborgshallen och kollade på lite handboll. Först en dammatch som var sådär sen en herrmatch och det var tydligen derby så det var en jävla massa folk på läktaren och bra tryck! Alltid roligt att kolla handboll. Sen hade de en paustävling som gick ut på at man skulle kasta innebandybollar så nära mitten som möjligt. Direkt satte två personer sina bollar precis i mitten så jag slängde iväg mina mest på skoj sen kom de fram till att jag var fjärde närmast och då vann jag fyra matkuponger på Donken haha! Jag blev jävligt överraskad och glad :P

Imorrn bir det lite tvätt, lite skola sen mycket plugg. Hemtenta ska in på Torsdag!

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: