onsdag 29 oktober 2008

Varit en del att göra

Jag var hemma i Herrljunga i helgen det var roligt att få spela lite handboll och lite fotboll och det skönaste av allt var givetvis söndagen som spenderades på Ullevi och man fick se ett underbart Blåvitt fullständigt spela utt Ellos efter noter. Det var verkligen en utspelning. Men ni Ellosfans bespara mig kommentarerna om att ni vann inbördes möten på bortamål iår snälla. SM-Guld? HAHAHA!

Har varit lite att stå i här hemma i Växjö, ganska mycket skolarbete men nu är jag klar och presentationen ska gå bra imorrn!

Måste hitta nått bra att klä ut mig till med Halloweenfest hos Tina på fredag!

Nästa vecka blir det mycket jobb med hemtentan sen kommer Foppa på besök från Malmö över helgen och det ska bli trevligt!

Nu ska jag snart äta lite sen blir det lite träning inför presentationen och sedan fotboll:D Helst Blåvitt får se om jag får in den på internet bara!

Hojjemen Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag spanar in dig också, vi följer varandra vilket är trevligt. Jag har inte glömt 89:ornas fest. Jag lovar!!

Anonym sa...

jag gråter fan floder över att jag inte kan komma till festen nu i helgen, FAAAAAAN!:(