tisdag 2 september 2008

Växjö

Ja nu var det ett jävla tag sen jag senast bloggade här och det har jag ingen ursäkt för. Inte mer än att jag inte haft någon ork och lust. Men nu när jag flyttat till Växjö känns det som att jag får anstränga mig lite och skriva lite då och då iaf eftersom ni hemma i Herrljunga som är inne och läser här kanske vill veta lite vad som händer.

Nu är jag nyss hemkommen från en Teambuilding som vi hade ute i ett torp. Vi körde lite olika tillitsövningar och liknande. Helt okej men jag har gjort roligare saker i mitt liv. Imorrn börjar vi på riktigt med först introduktion klockan 10.15 och sedan drar den riktiga lektionen igång 13.00 tror jag det var. Behöver inhandla diverse saker med, bla mat eftersom jag bara har frukost och kvällsmat i kylen. Kan vara gott med lite riktig mat som omäxling.

Det var väl i stort sett allt jag hade att säga för den här gången men jag ska uppdatera oftare nu jag lovar.

Hojjemen Hej

2 kommentarer:

Johan sa...

Kan lova att när jag kommer ned till dig så skall jag laga mat och jag bjuder på kalaset, du din fattiga student !!! SUPA

Anonym sa...

Du slapp ju sova på golvet iaf. =)