torsdag 4 september 2008

Första Läxan

Ja igår hade vi vår första riktiga lektion som kanske inte riktigt kan räknas som lektion. Kursen heter Idrottsdidaktik och verkar helt ok än så länge. Idag är vi lediga men imorrn ska man ha med sig en text på 1-1,5 A4 som man ska läsa. Det är inte direkt en jobbig uppgift om man säger så!

Sen senast jag skrev har jag inhandlat mat och diverse saker som behövs. 676 spänn! På Willys! Jag kände mig väldigt vuxen när jag gick där med min kundvagn måste jag säga. Så vuxen är jag inte än.

Igår var det lite party med eftersom vi är lediga idag. Det var roligt men ett fett jävla minus till Sivans som inte tar kort! Vad är det för jävla bar!

Åker "hem" imorrn över helgen, morsan får tvätta lite och jag får träffa Sanna lite :)

Ryktas om B-lagsmatch mot Vedum med haha. Kanske får vara med...

Jag har blivit så fräck att jag skaffat mig facebook med. Så jävla efter kan man vara du!

Det var dagens lektion, hare gött så hörs vi!

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: