fredag 21 mars 2008

En vecka i Halmstad

Ja då har jag varit en av två veckor i Halmstad nu. Det flyter på bra alltihop måste jag säga. Lite segt med så lång tid som det är mellan körningarna, kör nämligen två ggr per dag men det går ändå. Vill även dementera ryktet som säger att jag har kört på en cyklist. Det var Jonas som var NÄRA att köra på en cyklist men när det ringde hemifrån Herrljunga sa han till dom att JAG KÖRDE PÅ en cyklist. Det är alltså inte jag som är den farliga i trafiken...

Hemma över påskhelgen vet inte riktigt vad som händer men hoppas på FBK-VF imorrn men det verkar inte som att det blir nån biljett över till mig :S.

Verkar som att jag ska stå och passa jämte studsmattor på Söndag med. Det segaste är att min flickvän som fick mg att göra det troligtvis inte ens kommer vara där då om jag förstått allt rätt. Men men så går det när man är tillsammans med en studsmattare (:P) och är en toffel på samma gång det funkar helt enkelt inte. Haha.

Glad Påsk på alla där ute!

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: