lördag 9 februari 2008

Lugn Kväll

Träning igår sen åkte jag hem till Sanna. Hon ska åka till Malta inatt klockan 1 så ville ju träffa henne lite innan hon åker. Hon är bara borta till på Onsdag iofs så hon blir inte borta länge iaf. Tur det för jag klarar mig inte länge utan henne, det vet ni som känner mig.

Idag har jag kollat lite sport på tv sen har jag, Jonas, Backenfall och Jonta spelat basket. Det var rätt skoj fkt och jag är nästa Kobe fast jag är vit då. Ikväll blir det nog ingen utgång som det har varit tänkt innan utan det blir nog bara kolla tv. Troligtvis blir det väl Melodifestivalen då men vi får se.

Imorrn har vi viktig match i handbollen mot Byttorp som börjar bli lite av en hatmatch för oss. Hoppas på en go match imorrn iaf sen får vi se om det blir vinst eller inte.

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: