onsdag 6 februari 2008

Onsdag

Just nu händer det så mycket i mitt liv att jag inte vet var jag ska börja...NOT! Det är ju sinnessjukt hur man lever. Skola, äta, träna, kolla hockey, sova. Det händer fanimej inte mycket mer på veckorna. Det enda som sticker ut är när jag får träffa Sanna. Det låter som nån jävla fjäskvisa eller nått men det är fanimej så. Idag t ex; Skola med två prov och en jävla massa tjöt, hem och äta, ligga här och sjunga med musiken, träna, hem och äta för att hamna här och sjunga igen innan jag bestämmer mig för att stänga av datorn och sedan sova. Det är tråkigt helt enkelt.

Ja nu har ni ju fått reda på vad jag ska göra mer idag med så det behöver inte skrivas. Däremot måste jag nämna två klassiska låtar som är riktigt bra. Green Day - Poprocks & Coke och Goldfinger - Tell Me.

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: