söndag 17 februari 2008

Skoj Kväll!

Ja dagen igår var jävligt skoj fkt. Började med att jag vaknade vid tiden hos Sanna av att Samuel kom in och väckte oss. Var hemma hos henne tills jag var tvungen att åka hem för att jag skulle på hockey.

Jag, Ledstjärnan och Sundell åker på hockey med några öl. Det var roligt, mindre bra match dock men det var skoj iaf. Sen åkte vi hem och planerade inför kvällen. Till slut kom vi fram till att vi skulle sitta hemma hos nån och käka chips och kolla på Melodifestivalen. Detta gjorde vi hemma hos Ledstjärnan. Sen när den var slut visste vi inte riktigt vad vi skulle göra men då skrev Backenfall att han var ensam hemma så då bestömde vi att vi skulle åka dit. Tänkte mest dricka lite öl och kolla på film och röka vattenpipa. Vi går upp till Backenfall och märker att hans granne har fest men bryr oss inte särskilt mycket om det utan går till Backenfall. Vi tjötade och sjöng med i låtarna som vi körde på Youtube eftersom Backenfall inte har mkt musik på sin dator. Sen kom Totte Bös och det blev mer och mer livat. Efter det kom Jonta med våra karaokeskivor och det är allsåg så det står härliga till. Tydligen däckade Backenfalls granne så några av hans gäster kom över till Backenfall och det var riktigt bra drag och jag sjöng mig hes som vanligt. 1 halv 2 ringde Backenfalls tredje granne och klagade på att vi "spelade musik för hela huset". Då bor ändå tanten inte vägg i vägg med Backefall utan det är en lägenhet emellan!!! Då sa Backenfall att vi var tvungna att gå så det gjorde vi...

Vi gick till Gallis! Det enda som dricks av mig på Gallis är shottar. Totte bjöd och jag bjöd igen osv. Sjöng snapsvisor, b.la en på bosniska som Semin lurade oss att sjunga. "Vi är idioter, vi är idioter lalala" Precis före stängning bestämde jag mig för fler shottar, näramare bestämt 3 fiskare. Sänkte dom och jag var redan rätt go innan men när de nådde hjärnan var jag rejält på bettet. Skulle på efterfest hos Totte men det blev inget med det vilket var synd eftersom alla historier därifrån säger att det var en legendarisk efterfest och de sista gick och lade sig vid halv 7 tiden imorses! Själv kom jag hem inatt vid 3 halv 4 örde lite buss sen gick jag och lade mig.

Idag har jag mått som man ska på Söndagar och gjort det man ska på Söndagar nämligen slappat. Imorrn äre skola igen även fotbollsträning! Så nu börjar livet sin vanliga gång igen.

Hojjemen Hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaså du körde bussen, lite härligt iaf ;)