onsdag 13 februari 2008

Jobbig Träning

Ja idag var det allt en jävla jobbig träning. Lär kännas i mina vader och mina lår imorrn, lär kännas rätt gött åkk.

Tycker det är dags att hetsa lite för att få Ledstjärnan att få igång bloggandet lite bättre. Nu är det fanimej sportlov så han kan inte skylla på plugg heller. Så om ni råkar träffa honom så hetsa honom att blogga för guds skull.

Sanna kom hem idag har dock inte träffat henne. Ska träffa henne imorrn på självaste Alla Hjärtans Dag dessutom. Får se vad jag hittar på. Båda två har träningar och grejjer att gå till så det blir nog inget större iaf.

Halva lovet har gått och hittills har jag utnyttjat det på bästa sätt. Idag har jag dock fått lite gjort så mamma kanske inte håller på och kommenterar mina inlägg här :P

Hojjemen Hej

1 kommentar:

Johan sa...

Nu får du fan ta och skärpa dig din jävel, din blogg börjar ju mer och mer låta som något jävla kärringgöra. "blir nog melodifestivalen i min ensamhet" " På spåret ". Fan du måste börja våga visa balle för helvete!

Den allsmäktige