måndag 29 juni 2009

P&L

Jävlar vilket röj det var i Borlänge då! Riktigt nice. Började inte så bra i torsdags dock. Märkte att jag glömt min plånbok i Focusen som pappa hade tagit till jobbet. Som tur var kunde han åka och möta mig och Lollo som körde. Vi hann t o m in på systemet innan tåget gick. Tågresan gick fint upp till Örebro där det var byte och vi var tvungna att fylla på alkohol-lagret. Vi gick genom Örebro till stadens Systembolag och införskaffade några öl till. Sen gick resan till Borlänge smärtfritt även den. Sen vare bara hålla i drickandet. Lyssnade på Volbeat och Mötley och Volbeat var riktigt bra. Kvällen slutade ca 02.00 för min del.

Fredagen började lite segt men efter att jag blivit klippt av Karro så körde vi igång igen! Det var en riktigt bra dag som jag (förlåt mamma) inte minns sådär fantastiskt mycket av men den slutade ca 06 iaf.

Lördag var ännu segare och jag kom inte igång förrän på eftermiddagen. Men det blev iaf ett jävla drag och det var jävligt roligt. Gick och lade med vid 09.30 efter en riktigt jävla bra kväll! :)

Söndagen var föga överraskande seg.

Hemma nu och idag har jag inte gjort så mycket. Imorgon har jag och Johanna dock bestämt att vi ska bada nånstans. Måste börja få lite ordning på AG inför SIG med. Men det löser sig ju alltid...

Hojjemen Hej

2 kommentarer:

Totte sa...

Varfor horde du inte av dig om du ocks`var i Borlange! Skarpning!

Gott att vi lever upp till ryktet i SIG iaf :)

Nathalie sa...

dags för uppdatering snart kanske?=)