tisdag 7 april 2009

Lugn Mamma

Du kan vara lugn, jag är här och jag mår fint. Bara det att jag inte haft så mycket att skriva på ett tag...

Hade match i söndags, spelade 90 som v-back och sista kvarten kunde vi lika gärna ställt in en kon. Jävel va trött jag var. Jävla tipshallen! Förlorade med 2-0 men gjorde en hyfsad match bakåt ändå iaf.

Igår var jag och kollade på Helsingborg - IFK Göteborg och alla jag pratat med utom en är överrens om att straffen var feldömd. Ni kan ju gissa en gång vem som tycker straffen är rättdömd...

Imorrn är det match i Smålandscupen sen på torsdag är det dags för träningsläger  :) Borta torsdag-fredag och sen åker jag hem fredagkväll. IFK Göteborg - Djurgårdens IF på Gamla Ullevi på lördag, lär bli förjävla mäktigt!

Ja det var väl typ det jag hade att säga. 

Hojjemen Hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart jag är lugn!!
Kul att Du kommer till lilla Herrljunga i påsk...då kommer nog påskharen oxå!!Kramåpuss