torsdag 12 mars 2009

Torsdag

Idag har det varit en ganska bra dag. Började 09.00 imorses med att vi fick reda på tentaresultatet och jag fick VG :) Jävligt gött!!! Sen hade vi en ganska intressant föreläsning med Arne, efter det gick ett gäng i klassen och lunchade på Kristinas. Sen var det dags för en föreläsning till, denna gång med Calle. Det var roligt att höra massa anekdoter från hans tid som förbundskapten i tennisen.

Sen ringde Joräng från Ragn Sells och frågade om jag kunde jobba i sommar igen. Givetvis sa jag! När jag kom hem hade jag fått post och det låg tre brev från Försäkringskassan där. Det bekräftades att jag får bostadsbidrag och får 900 kronor i månaden. Det goaste är att jag får för januari och februari nu i efterhand så jag får 1800 imorrn :) 

Vågar man hoppas på Frölunda och Pens ikväll och inatt?

Imorgon har vi rörelseanalys och vi har bestämt oss för att göra klart så mycket som möjligt direkt så att vi får så mycket ledigt som möjligt. Sen blir det en lugn fredagkväll, match på lördag nämligen. Antagligen får jag lira B-laget på söndag med så det blir en lugn helg igen. Ganska skönt ändå...

Kommer hem onsdag eller torsdag nästa vecka!

Hojjemen Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bara glädje i detta inlägg!!! Härligt med sommarjobb och att du fick VG!! Härligast för lilla mamma att du kommer till oss nästa vecka!!Längtar...Nu hockey! Pussåkram mammapappa

Anonym sa...

Fan, segern mot luleå igår satt jävligt långt inne :P hoppas du kommer hem tids nog äckel, pöss