måndag 30 mars 2009

Back

Helgen tillbringades återigen i Herrljunga. Trevligt denna gången med. Först i fredags var det fest i Vesene, och för er som undrar så är det lika bonnigt som det låter...Men det var rätt sköj iaf, varit på bättre fester men även på sämre... I lördags kollade jag först på HSK A när de spelade träningsmatch mot Larv. Bra match, iaf det vi såg. Missade en del av andra halvlek eftersom det inhandlades diverse saker till kvällen. Sen åkte jag och hämtade Kalle och Lovisa för vi skulle käka tacos hela familjen innan hockeyn började. Hockeyn gick som den gick... Efter det var det revy och den var bra speciellt andra akten höll riktigt bra kvalité, jag skrattade som fan! När den var klar var det snabbt em för att åka lika fort igen till Ledstjärnan. Fotbollen sågs där och vi drack öl innan det var dags för Kronan. En riktigt bra kväll, mycket Herrljungabor och många man inte träffat på ett tag. Ringde även Dansbandet och tjötade som en jävel. Borde finnas alkolås på mobilen! Igår var åkte jag och Josef till Agnes och Selma och hälsade på. Roligt och det blev en hel del burk spelat.

Idag har jag spelat inlineshockey. Vi var 8 pers från klassen som lirade. Riktigt jävla skoj och eftersom jag är stjärna så vann mitt lag alla matcherna. Snyggen ska få cred för det med. Blidsberg däremot hade bara tur att han var i vårat lag hela tiden...

Ikväll blir det träning sen kolla Ballar av stål. Inget mer planerat.

Hojjemen Hej

3 kommentarer:

Blidsberg sa...

Oh, you´re cold!
Jag bidrog med mer än jag någonsin gjort. Sen att det tar 8 sekunder för min kropp att rotera 180 grader kan ju inte jag hjälpa. :D

körva sa...

Min griller är så väl inåkta och har min stjärnglans på sig, därför du är så bra iddi ;)

Anonym sa...

Kul att du trivdes här hemma i helgen! Men var snäll mot Blidsberg, han är god hjälp på lördagsförmiddagarna!!
Puss&Kram mamma