lördag 13 december 2008

Lucia

Vilken härlig luciastämning jag har här i min lägenhet. Ligger kvar i sängen med neddragna gardiner och inte en lampa tänd. Nu väntar jag bara på att nån ska knacka på dörrn och komma in och sjunga Sankta Lucia för mig med. Kommer ligga kvar ca 1 timme till. Sen kommer Snygg och hämtar mig för att vi ska se Spurs-United, käka och dricka öl.

Anledningen till att jag ligger kvar i sängen fortfarande är att det var en bra kväll igår. Sittningen blev lyckad och det sänktes både öl och shottar så man kom igång ganska bra. Tack för förfesten med Ljung det var en bra förfest!

Det har inte hänt sådär fantastiskt mycket sen senast jag skrev utan det har varit en hel del NHL, lite träning, lite skola och en hel del päs. Fast i onsdags var jag hos Dansbandet och spelade Nintendo 8-bitars. Sjukt skoj även fast jag väl inte riktigt höll måttet kanske, men jag får träna lite mer bara!

Ikväll efter fotbollen siktar iaf jag och Toby på utgång igen, för sista gången(?) innan jul! Dricka bör man annars dör man!

Come On United!

Hojjemen Hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Ärligt talat visste jag inte ens att det fanns något som hette så. Dags att kolla upp den kanalen. Eh, när beräknas hemkomsten? Borde väl vara snart? =)