onsdag 17 december 2008

Lite reklam

Ska ge lite reklamutrymme till mina två vänners bloggar.

Charlotte skriver väldigt intressant på http://charlottepalmberg.blogg.se
Erik skriver väldigt roligt på http://backenfallsheligaste.blogg.se

Nog om det. Igår var en rolig utekväll som alltså blev den sista innan jul. Fast jag ska inte säga att jag är helt säker för det hnder ju nått hela tiden härnere så.

En lektion på 3 timmar kvar innan "julledigheten" som består i att skriva en hemtenta som enligt vissa tvåor blir ca 30 sidor lång. Rätt skoj åkk! Men som vanligt; det löser sig! Jag vet att du inte gillar när jag skriver så mamma men det löser sig:D

Fick frågan om vad jag ville ha som ersättning för att vara tomte på julafton, pengar eller öl. Väldigt lätt svar på den frågan men ni ska ändå få gissa, försten som gissar rätt i kommentatorsfältet får en kram!

Hojjemen Hej

3 kommentarer:

Anonym sa...

Öl, Men vill ingen kram ha. =)

Anonym sa...

Öl, vill ha både kram och öl :)

Kvarnis

Anonym sa...

öl! jag var lite seg och missade startskottet! men vill ändå ha en kram. faktiskt!