måndag 22 december 2008

Jobb

Det har varit trevligt sen senast jag skrev. I lördags var det överraskningsfest för Inga som kom hem från Spanien. Det var trevligt att träffa folk som jag inte träffat på länge. Igår var vi hos farmor och farfar och hälsade på och det var ett tag sen jag träffade dom med så det var trevligt det med.

Idag har jag spelat hockey i Vga med Kalle, Josef och Sebbe. Den förstnämnda och den sistnämnda var det ett tag sen jag träffade så det var trevligt det med. Fast det var rätt jobbig också.

Fick i morses även reda på att jag får jobba lite på Ragn Sells nu när jag är hemma. De har lite brist på personal så Peter ringde mig och frågade om jag inte kunde jobba lite. Givetvis svarade jag ja eftersom pengar alltid är trevligt att ha. Så imorrn blir det uppstigning 06.15 eller nått sånt och sedan när jag jobbat klart har jag uppdrag som tomte.

Hojjemen Hej

1 kommentar:

Anonym sa...

tja, det är en hel del just nu fkt. Fast ja... Det ordnar sig.