fredag 19 december 2008

Herrljunga

Då är man hemma i Herrljunga över jul då. Kom hem till ett tomt hus och jag sitter fortfarande het själv här, undrar vart min familj är, de kommer la snart.

Penguins vann inatt efter att egentligen ha varit bättre än Atlanta, det var aldrig något snack!

På tal om hockey så är jag väldigt sugen på att lira i Vga imorrn och så blir nog fallet med verkar det som. Härligt!

Ska som sagt vara i Herrljunga över jul. Blir härligt firande på julafton, ska även vara tomte på några ställen. Sen på Juldagen lär det smälla jävel på Kärven. Sen den 30:e eller nått sånt drar jag, Jonta, Jonas och kanske Erik ner till Växjö för att fira nyår där. Kan liksom inte bli sämre än vad det vanligtvis blir här hemma så...

Hojjemen Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAA! Du är hemma! OJ vad vi kommer rocka loss på kärven eller! :D
Ohh låter som ni kommer få en kuuuul nyår. Synd att man inte kan fira det nya året med er bara, mina favoriter! :D Lång och trevlig kommentar va?
Ha det BÄST abbebabbe. See you soon! puss

Anonym sa...

TjoooHoooo!!! VÄXJÖ NYÅR!!! BOM!!