söndag 7 december 2008

Helgen

Helgen har varit ganska lugn nu fkt. I fredags var jag med Blidsberg och Ljung och tränade fotboll med Åryds IK till klockan halv 10 men det blev ändå utgång och det var trevligt.

Igår tog jag det väldigt passivt hela dagen och rörde mig inte mer än tvunget. På kvällen kom Toby, Nicklas och Kviding hit och vi kollade lite fotboll och tjötade. Käkade lite julgodis som Kviding gjort med det var gött!

Idag vaknade jag 11.40 hade tvättid 12 så jag kollade dagens avsnitt av Nissene På Låven sen gick jag ner och körde igång tvätten. När jag är klar med tvättandet ska vi sticka och gymma, jävligt seriöst det börjar bli... Sen tänkte jag och Toby spela lite biljard men det får vi ser hur det blir med det.

Snart är det måndag igen och lite skola igen men det är inte så jävla tungt än.

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: