onsdag 5 november 2008

Trött efter allt plugg

Idag är jag trött. Låg uppe till klockan tre och kollade på valvakan sen fick jag ge mig och vaknade för tidigt idag. Pluggat hela dagen vid DATORN och det blev precis klart. PUH!

Plugget har gått bra...Hoppas jag.

Vad ska man då säga om valet? För det första vill jag hålla med några personer om att det är lite överdrivet alltihop. Men men, Barack Obama heter alltså den nya presidenten och det ska bli intressant hur han ska lyckas hålla alla sina vallöften. Han kommer få problem tror jag. Han är som alla vet färgad och detta gör att ett kortspel antagligen kommer behöva byta namn för nu är det ju inte antingen eller utan båda och. Gissar att inte många hängde med där men jag litar på Min Trognaste Läsare.

Ja imorrn är det slutseminarium!

Hojjemen Hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Neger och president. Ja, det blir ju alldeles fruktansvärt!!!