lördag 29 november 2008

3:a!

Idag har några från klassen lirat innebandyturnering efter en dålig start vände vi på steken och blev till slut trea efter ett dramatiskt Golden Goal avgörande i match om tredjepris.

Härligt att så många läser bloggen med! Eller jag vet ju iofs bara tre men det tycker jag är mycket så jag är nöjd!

Utgång ikväll men först ska jag laga mat (har inte ätit idag), slappa framför en film men sen vänder vi på steken och kör på hårt som faaaaan. Sivans är det som gäller idag! FULLT ÖS MEDVETSLÖS!

Hojjemen Hej

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev ju en kunglig förfest iaf: trasiga hyllor, dans och allsång. :-)

Abbe sa...

Haha ja den var inte att leka med!

Anonym sa...

Är jag medräknad av de tre trogna sop-janne?!///
Claes-Erik Winbo
*Fotbollsdomare
*Domareansvarig, GOTHIA CUP
*Utbildningsansvarig för fotbollsdomare i Västra Götaland