måndag 8 september 2008

Hurtigt

Ja idag har vi haft en (!) lektion på oändligt långa 1 ½ timme! Segt värre ju. Efter det gick jag hem och fick gå ut med Toby's hund Ebba eftersom han hade tvättid. Sen lagade jag lite mat. När Toby hade tvättat klart kom han till mig och sa att vi skulle ut och springa för det behövde vi båda haha. Sagt och gjort vi gick till Hälsans Stig som ligger en bit bort vi sprang runt den som för övrigt går runt en sjö jävligt fint är det. Annat än Hälsans Stig i Herrljunga det! 4 Km var det iaf runt. Det gick fint jag hade kunnat ha ett lite högre tempo men eftersom Toby inte riktigt klarade mitt tempo jag redan hade var det ingen idé att öka haha. Får bli hans personliga coach!

Efter det har jag bara suttit hemma. Nu har jag laddat ner en hel del film med efter att jag fick tillbaka min externa hårddisk så ikväll blir det nån film antar jag.

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: