torsdag 11 september 2008

Helg

Idag klockan 9.45 började helgen för mig och den tar inte slut förrän 13.00 på måndag. Inga planer på vad som ska göras i helgen men på lördag är det Gnaget-Blåvitt och United-Liverpool på dagen iaf. Två otroligt viktiga matcher!

Idag har jag haft ett seminarie sen har jag skickat in uppgiften jag skrev igår eftersom mailen krånglade lite igår. Handlat lite, diskat och nu ikväll ska jag gå över till några polare och spela lite tv-spel eller nått liknande har inte riktigt klart för mig vad vi ska göra men nått blir det iaf. Kan meddela att jag är en riktig mästerkock med, inga recept bara fantasi. Hittills har det blivit bra varje gång iaf. Mamma eftersom du är den enda i familjen som läser så får du hälsa till pappa och Josef. Sanna jag älskar dig! Vill hälsa alla mina polare med! Ingen nämnd ingen glömd!

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: