måndag 19 maj 2008

Magaluf!

Ja vad ska man säga. Att skriva allt som hände är omöjligt och det var fanimej en upplevelse kan jag lova. Men har en hel del bilder och även filmmaterial från resan som jag ska försöka få fram så att vi kan dela med oss av känslan. Vädret kunde absolut ha varit bättre men jag skriver som jag skrev på vykorten, festandet blev inte lidande iaf. Bästa partydagen var nog iallafall min födelsedag alltså i måndags. När jag, henke, linnea och Ashley kom till hotellet då började folk äta av frukostbuffén... Ashley förresten var en jävla go engelsman som vi träffade han och hans engelska vän Phil sa hela tiden att de ska komma hit till sverige och hälsa på. Vore ganska extas fkt. Har egentligen massa mer att berätta men det ska inte skrivas för ni som lyssnar ska höra det med inlevelse.

Då är man 19 som sagt wiiihoo.

17 dagar kvar till Studenten!!!!!!!!!

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: