onsdag 7 maj 2008

IFK Premiär

Ja idag ska jag åka på min första blåvitt match för året. Får ju hålla ett öga på Sanna när hon jobbar. Jag menar det kan ju vara nån fyllegubbe som tjatar annars ju. Haha.

Imorn har jag ett omprov i Kemi på morgonen sen åker vi till Gbg för att gå på en utställning "Gud har 99 namn" heter den och de som har varit på den säger att den är intressant men det får vi se imorn om det verkligen är sant. Efter det har jag bara Special Idrott Fotboll sen har jag ingen mer skola på lite drygt en vecka! Så jävla gött, Magaluf börjar närma sig nu och jag tror inte vi har fixat nån som kör till Landvetter än men det löser nog sig förhoppningsvis. Har inte börjat packa än men jag är ju ingen tjej heller så det går ju fort.

30 dagar till studenten 2 dagar till Magaluf!

5 dagar till min 19-årsdag!

Hojjemen Hej

Ps glömde nästan att jag måste skriva att det är ett underbart väder och att jag sitter på altanen med laptopen när jag skriver detta. Skriver jag inte sånt får det inte räknas som blogg Ds

Inga kommentarer: