söndag 4 maj 2008

4-2

Det var la jävligt gött att börja B-lagssäsongen med en trepoängare. 4-2 mot Byttorp och vi avfärdade dem ganska lätt faktiskt.

Valborg var bra. Jävligt extas förfest hos Ledstjärnan där jag snodde lite av Svennes grogg förlåt. Sen var det en lugn Torsdag men sen small det igen i Fredags. Inga fyllde 19 och hon hade en liten tillställning. Tog med mig 19 vitsippor till henne. Måste antagligen skriva att det var Sanna som plockade dem annars får jag höra det av henne. Väl hemma hos Inga blev det en del drickande och lite tjöt, senare lirade vi både SingStar och Guitar Hero fast SingStar var roligare tycker jag iaf.

Annars har helgen varit lugn var på kalas hos Kalle och Lovisa igår men det blev bara nån öl till maten och sedan var det mest lek med Lovisas systerdöttrar som är 7 och snart 5 så det var fullt upp hela tiden.

Idag har jag som sagt spelat match och ville egentligen inte sitta här och skriva detta utan ville ut till Sanna. Men pigghetshormonerna sltar växa klockan 21 så det är inte lätt...

Fick la hon!

33 dagar kvar till studenten 5 dagar kvar till Magaluf!

8 dagar kvar till min 19-årsdag!

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: