söndag 6 januari 2008

Snart Skola Igen

Ja då är det inte långt kvar på jullovet tyvärr. Men det är vecka två som börjar imorrn och om jag inte missminner mig så börjar sportlovet vecka 7 så det ska väl gå bra. Lär ju behöva höja tempot på PA1201 om vi inte ska få streck i skiten. Men säger som Timbuk: Det löser sig. Mañana mañana.

Sannas (tjej)Lag tog sin första poäng för säsongen idag när de spelade 3-3. Tyvärr kunde jag inte beskåda när bästa tjejen gjorde 1 mål och 2 assist. Damhockeyns "Sid the Kid" om man säger.

Imorrn börjar försäsongen på Skoghällas grus. Som jag har längtat. NOT! Men när man väl kommer igång så går det bra. Första två-tre veckorna kommer bli rätt jobbiga är jag rädd. Men får citera den store Timbuk än en gång. Det löser sig.

Älskar Sanna!

Hojjemen Hej

Inga kommentarer: