söndag 16 december 2007

Parken

Ja igår var det parken som gällde och det hade laddats som aldrig förr. I Fredags trodde jag fanimej hela skolan skulle dit. Så var iofs inte fallet men jag tycker ändå att det var rätt mycket folk där!
Kvällen började med att jag först väntade på Sanna innan hon fick vänta på mig eftersom jag inte var klar när hon kom, men så äre när man ser ut som en druffs i håret. Sen gick vi iallafall till Mini. Där var vi ett 10-tal personer skulle jag gissa. Vi satt och öla, tjöta och sjöng och hade allmänt trevligt. Sen gick Sanna, Lager, Bajen och Jonas till Nygren. Vi andra stannade. Jonas och Jonta kom och vi lirade pingis och drack. Jag var rätt kung men men. Sen gick vi fram och tillbaka för att slutligen återigen hamna hos Mini innan det bar av till Parken. I Parken var det som sagt rätt bra med folk. Det blev lite tjafs med Vakt-Stefan som vanligt osv osv. Sen fullkomligen ägde jag dansgolvet men det är ju inte ovanligt i dessa sammanhang så det var som vanligt. Ledstjärnan vågade något jag inte vågade igår; han vågade sig på en klassisk Totte-Stagedive! Kvällen var alltså extas!!!
Måste bara meddela att jag är en toffel för denna vackra flicka!
Hojjemen Hej

3 kommentarer:

Johan sa...

SAKNADE HONOM SÅ MYCKET SÅ VAR TVUNGEN ATT GÖRA NÅGOT HAN SKULLE GLÄDJAS ÅT!

Abbe sa...

haha kung

Johan sa...

det är också väldigt viktigt att du är toffel för henne, men fan jag saknar dig!