måndag 27 augusti 2007

Sköj Helg

Ja det var en väldigt rolig helg fkt fast med en sak som var desto tråkigare. Vi tar det tråkiga först. HSK förlorade årets viktigaste match mot Floby med 5-2 efter en ledning med 1-0 efter 10 min. Nu måste vi vinna i stort sett resten av matcherna för att femman inte ska vara verklighet.

Men i vilket fall, efter matchen gick jag hem och var långt ifrån festsugen. Men så kom Kalle hem. Han hade med sig öl! Vi drack! Sen kom Salmiakkin fram och det shottades rätt rejält. Drack på rätt bra sen blev det ju en pizza innan kvällen var över men vafaan sköj hade jag ju!:D

Lördagen började för tidigt för mig klockan kvart i 10 eller nått och Sanna skule till Alingaby för att titta på säng och hon ville ha med mig och toffel som jag är så åkte jag med:P Går omkring lite i Alingaby och tar en fika med Kent, Lena och Samuel. Sen åker vi till Jysk och tittar på en säng och nu har Sanna iaf en 90 säng och inte 25 som hon hade innan:P Kollar Elfsborg-Helsingborg hos henne sen åker vi hem till mig och segar först. Letar lite förfest men kommer fram till att vi bjuder hit grabbsen istället. Så det blir förfest hos mig med lagom mycket folk! Vi sjunger kareoke så det ekar och har allmänt trevligt. Sen går vi till parken. Väl där buggar jag och Sanna rätt hårt och tjötar med folk och har ännu mer trevligt! Måste bara nämna att det är skandal när bandet Schytts inte kan spela låten Heja Blåvitt! Fullständig skandal!

Sen skulle Mini ta med oss på efterfest fast vi går hem till honom och hämtar öl sen går vi hem istället och tar en korv med Kalle och Anna. Klockan var ca 4 när vi kom till sängs så det var rätt lång kväll ändå.

Igår var jag allmänt bakis och glodde på tv hela dagen. Hann med att lira lite fotboll åkk, det var skoj!

Idag var det skola igen men slutar 12.50 varje Måndag så det är rätt lugnt!

Ikväll äre match mot Vedum och vi lär vinna!

Hojjemen Hej!

Inga kommentarer: