tisdag 7 augusti 2007

3 dagar kvar

Ska bara börja med att hänvisa till Ledstjärnans blogg angående träningslägret eftersom det var grymt bra skrivet ska dock lägga till några upplevelser.

Rätt extas resa upp till Grebbestad med Totte som driver, Pierre som co-driver och Jag, Jonason och Björn i bak. Öl och tjöt bestod den resan av. Och en pissepaus mitt i en rondell på E6:an. Jag och Jonasson var pissenödiga och begärde pissepaus. Kommer till en rondell och då säger Jonasson att vi ställer oss i mitten av rondellen och pissar om Totte stannar bilen i rondellen. Jag börjar: "Det vågar du aaaaaaaaaaaldrig!" Totte nitar och det var bara till att hoppa ut och slå en drill. Jag och Jonasson klurade faktiskt ut en smitväg ifall snuten skulle dyka upp. Sen drog vi en "genväg" på 50 mil enligt kartan men det var visst bara 5 ;) Kommer upp sent och får reda på att jag ska dela stuga med Habbe, Dogge, Kjell och Patrik. Hinner ställa in väskan i stugan sen säger Kjell: "Nu drar vi in till Grebbestad!" Sagt och gjort och det var sköj!

Vi tränade lite med men det är tråkigt att läsa om så skitsamma! Lördag började med match som vi spelade bra! In till Grebbestad för att fylla vätske-depån och köpa mer mat. Sen tippade vi åsså jag och Kjell. Stryktipset gjorde raden på 5 min, gick sådär. Kjell tog en Harry Boy åkk! Hem till stugan käk sen träning. Tillbaka från träning och nu började drickandet igen! V75! Jag och Kjell sitter framför tv:n och skriker in hästarna ända in i mål! Det var extas, bäst på helgen nästan det var förjävla go stämning! Sen minigolf där vi har grym stämning igen! Går rätt dåligt men faan va sköj det var! Sen blev lördagkvällen en flopp för mig eftersom jag blev spyfärdig på vägen till Grebbestad hoppa ur taxin la en pizza sen pröjsa taxin hem igen! På topp va!:P Somnade la vi 12:P Vaknade klockan 3 och Patrik var åsså vaken. Upptäcker att det luktar illa så ini helvete! Patrik säger: "kolla kudden!" Jag kollar och har fullt med räkor innanför örngottet! Luktade lagom mysigt!

Segaste träningen på länge kom på söndag förmiddag men det gikc la det med! Sen kom jag hem vid halv 6 och Sanna kom med tåget 6 så då fick jag träffa henne lite i helgen med:)

Toppenhelg! Jävla extas!

3 dagar kvar på jobbet sen jävlar!!!

Hojemen Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).