söndag 10 juni 2007

Go helg, goa vänner och go match!

Faan va go helg det har varit denna helgen alltså!

I Fredags festade vi eftersom 88:orna tog studenten. Eftersom vi är drabbade av Herrljunga Syndromet så tar vi varje chans som ges. Vi hade skoj som faan. Eller iaf jag men jag tycker det verkade som att alla hade skoj iaf:D

Igår så fick Jonas och Jonta för sig att vi skulle till Vårgårda. Det var väl en missräkning om man säger. Det var tråkigt helt enkelt. Fast det var skoj med polisen:D De är alltid lika sugna på att gapa på tonårspojkar som roar sig och visar sin manlighet genom att putta på varandra. Jonas och Jonta fick sig en utskällning medans jag stog och bet mig i läppen för att inte börja asgarva.

Idag har jag päst sen lirat match. Go match! 3-0 i röven och Butrint utvisad innan paus. Vad händer? Vi vänder och vinner med 4-3. Som grädde på moset är det allas vår Idol och min Ledstjärna inom blogvärlden, Johan Nicander som sätter det avgörande 4-3 målet. Vi bockar och bugar!

Ps Svennes unerbara solorajd innan straffen var grym! Ds

Hojjemen Hej!

3 kommentarer:

Johan sa...

Jadu, vad skall man säga ?

Abbe sa...

Att vi visade mkt moral idag!

Johan sa...

Mycket moral ja...